Canvis a "Passeig que uneixi Collbató i El Bruc (Carril bici/peatonal) "

Avatar: Esther Esther

Cos (Català)

  • +Som molts els ciclistes de carretera que per tornar a casa (Collbató) hem de fer ús de l'A-2, tot i el risc que això suposa. Per això, es fa necessari un carril bici que faci possible la unió dels dos pobles.
  • +
  • +També, seria bo la realització d'aquest "passeig bici-peatonal" per tots aquells que volen anar d'un poble a l'altre a peu, i així fer ús dels Serveis que els dos pobles tenen, sense haver de donar la volta pels camins interiors del peu de la muntanya.

Títol (Català)

  • +Passeig que uneixi Collbató i El Bruc (Carril bici/peatonal)