Ja està bé de fotre bots

Avatar: Jordi Jordi

Descripció de la proposta:

Eliminar bandes reductores de velocitat i resalts. Substituir per senyalització i ziga-zaga coma Europa (veure fotos). Podria ser projecte pilot amb aquest preu.

A qui beneficiarà?

A tothom, conductors, vehicles, i habitants propers als bonys aquests (contaminació acústica).

On s’ubicarà?

On vulgueu.

Comentari