Acondicionar espai darrera Casal de Cultura com a zona pàrquing i Pipican

Avatar: Cristina Cristina

Vist que les places per aparcar al Casc Antic són molt justes per la quantitat de veïns i veines i que ja s'està utilitzant com a pàrquing "informal" la zona del darrera del Casal proposo acondicionar aquest espai una mica millor perquè s'utilitzi de forma més ordenada i aprofitada per tots els que ho necessitin.

En el mateix espai potser també es podria acondicionar una zona com a "PIPI CAN" així no ens trobariem sorpreses per tot l'espai.

Comentari

Avatar: Cristina

Li agrada a Cristina

Li ha agradat a

Avatar: Cristina Cristina